Måndag.

Fruktansvärt rolig rubrik.

Sitter och funderar på vad fan jag ska göra. Tror jag borde ringa sjukvårdsupplysningen eftersom jag har haft outhärdligt ont i ryggen ett bra tag nu. Och vem fan var den dumme jäveln som påstod att det bästa är att röra sig vid ryggsmärta!? Dra åt helvete att det hjälper. Jag har hållt igång hela helgen och knappt suttit still en minut men ändå isar hela ryggraden, benen skakar, och jag kan knappt andas för att det gör så jävla ont.

Vad fan gör man!? Åker man till läkare så blir man ju ändå bara hänvisad till sjukgymnast.

Här är bilder jag tog igår på lägenheten iaf.


Hall från kök


Hall från toalett.


Toalett.


Vardagsrum.


Vardagsrum.


Vardagsrum.


Sovrum.




Kök.



Nu har ni åtminstone fått se lite av lägenheten.


So long,
sara

SV: Tack för behövande svar! :) kram

Datum: 2011-02-14 Tid: 19:15:47
URL: http://sbjorkk.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?