"Tänk om tänk om inte fanns"

Då skulle jag kunna segla på en sten till Amerika.

Som vanligt så är det omöjligt att sova och tankarna på allt och ingenting mellan himmel och jord gör det inte lättare.
"Jag vill, men det går inte!" - Tankar som går från det att jag var jävligt liten och fortfarande ligger kvar, suck!
Tänk att när man var liten så ville man bli stor, men nu vill man bara bli liten igen. Liten och bekymmersfri, och tanken på att det inte går gör mig bara besviken, skit!

Livet är en dans på rosor, men med jävligt stora taggar.

Nu ska jag fortsätta med mitt individuella arbete inom religion, blir jag klar med den uppgiften så slipper jag förhoppningsvis religionen i fortsättningen, och det vore ju helt underbart!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?