Tomt och trist!

Blir jävligt kasst med uppdate nu för tiden, men det har sina skäl. Dels för att jag på dagarna går och funderar under mina städtimmar och för att jag spelar TV-spel med Henkes lillebror. Kan ju även säga att jag har börjat skriva igen,.. Alltså i privat bok, för här är det inte lönt att skriva någonting för vad jag än skriver så lyckas folk att omformulera det jag skriver och sedan snacka skit. Jag fick lära mig en sak som liten som jag fortfarande står fast vid, "sköt ditt så sköter jag mitt", men andra verkar ha för lite fritid och vill så gott det går att lägga sig i andras saker, hur som helst så är det jävligt tråkigt, men vad kan man egentligen begära av folket som lever i detta samhälle!?

"Folk ser inte sina egna fel, bara andras"

Näe allvarligt, jag är trött på allt som har med skitsnack att göra. Kan någon säga mig vart landet ligger där baktal inte existerar?


Bjuder på några "sexy as hell" bilder på mig och Zizzi från nyår.
Vi löste våra strömlösa bekymmer genom att plocka fram kameran ;)






Zizzi

Hehe ja tur att ingen såg oss hihi

Datum: 2011-01-18 Tid: 08:59:54




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?