TORSDAG.

Denna veckan har gått fruktansvärt fort och imorgon är det redan fredag. Men jag tänker definitivt inte klaga iaf.
Dagen har än sålänge bara bestått av skola i princip och det har funkat riktigt bra idag trots att jag råkade pajja våran ena elektrod, *oops*! Men inte fan tvingade jag den jäveln att sätta sig i mitt hår när jag kikade på gnisten? Näe, precis!

Får helt enkelt fixa en ny imorgon, och redan nästa vecka kommer vi förmodligen kunna börja gnista våran underdel i formverktyget höhö.


Nu ska jag diska!

Zizzi

Hej hopp gummi.....

Tänkte bara säga att jag har tagit upp mitt bloggande igen om du vill kika :DD

Jag tycker oxå att denna vecka har gått jäkligt fort fram men det är bara skönt tycker jag för då är det snart VÅR & SOMMAR :DD

Datum: 2011-01-21 Tid: 11:03:25
URL: http://zizziizzi.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?