Back on Track!

Har stått still här i några dagar nu men jag har haft fullt upp hela veckan i princip.
I Lördags kom skåningen, även kallad kocken. Efter att vi plockat upp honom åkte vi vidare till Härja och satt där ett tag, sedan åkte Camilla med oss hem och sov här till måndag. På tisdagen gjorde vi en spontantripp till Skara Sommarland. Det var jag, Henke, Kocken (Daniel), Camilla, Camillas mamma, Camillas syster och Camillas systers son som åkte dit. Hade riktigt roligt faktiskt trots att halva europas befolkning befann sig där samma dag, men vi hade iaf tur med vädret! :) På onsdagen blev det ytterligare en spontantripp till Skövde äventyrsbad. Det var jag, Henke, Daniel, Camilla och systersonen som åkte dit, riktigt trevligt faktiskt! Torsdagen blev lugn, vi hämtade Chrisitan vid tåget och spenderade kvällen med... Ja? Vad gjorde vi egentligen? Kikade film typ.
På fredagen åkte vi och hämtade upp Camilla och Daniel igen, och kvällen spenderade vi borta hos Rickard & Katja med grillning och tjöt typ, sedan gick jag och Camilla hem hit för att spela wii och Band Hero på 360:n, dock så lyckades vi inte montera trumsetet riktigt ordentligt så det rasade ihop några gånger.
Igår åkte vi till utställningen i FKP och kollade på bilar, lämnade Daniel vid tåget och sedan låg vi nog från 16:00 till sent inatt och bara kollade på film efter film, kommer upp med filmtips sedan. Hade även amfetaminkryddade popcorn till filmerna, det vore ju dumt att missa det. Flera sådana lördagar vill jag ha, Mys!

Idag ska vi nog åka iväg en sväng och fiska. Henke har ju köpt ett förbannat fint fiskespö till mig så nu är det jag som ska bli fiskeexpert ;) Behöver bara träna lite på att kasta då min första fisketripp på typ 11 år inte gick någon vidare...

Lyckades först kasta för långt, vilket resulterade i att draget flög över vattnet och upp på en bro, sedan fick jag till några kast innan jag lyckas sätta draget högt upp i ett träd, så det var bara att hänga sig i grenarna, för att slutligen lyckas sätta draget så jävla hårt att linan gick av... (Har dock jäävligt kass lina på spöt, men vi har köpt en jävligt hållbar lina nu som vi ska rulla upp om en stund).



Långt inlägg, men där är åtminstone en sammanfattning av min vecka.



So long.






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?