Fredag.

Mina rubriker är så fruktansvärt spännande ibland, right!?

Sitter för tillfället och dricker kaffe. Ska snart ner till tvättstugan (ovanligt) och hämta sista tvätten och sedan har jag ingen aning om vad som händer mer.
Tänkte att jag skulle ta och borta hundarna en stund iaf. Har ju en jäkligt bra kam/borste (vet inte vad jag ska kalla det) som tar bort det mesta av fällande päls. När man är klar med en hund så har man även två hunar liggandes på golvet typ haha!

Åter till sysslor, vi hörs senare.



PUSS!


Therese

Ja, man kan ju tycka det faktiskt!



Tack så mycket! Det var det värsta jag varit med om men är glad att jag tog mig dit och fick ta avsked..



Tre hundar? :S

Datum: 2011-07-22 Tid: 15:44:12
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?