ONSDAG.

Har haft fullt upp hela dagen, därav den kassa uppdaten idag.
Vaknade vid ca 09:00 och har efter det åkt runt, handlat, städat, tvättat och dylikt. Känner att jag måste hålla igång med något hela tiden för då tänker jag inte så mkt på att jag inte hör någonting haha! Dammsugningen var nog ändå det bästa, det brötade inte så fruktansvärt mkt och jag kunde stänga av öronen totalt haha. Får väl se lite ljuspunkter i eländet!

Ska snart sticka ner till tvättstugan, men för övrigt så kan jag, om jag vill, relaxa resten av kvällen, skönt!

Tänkte att jag skulle svara på en del kommentarer om en stund också. Får en del kommentarer från olika hemsidor som jag inte kan svara på till personerna i fråga, men det kommer senare.



So Long,


Felicia

Är väl lite skönt det med? =) Att du inte hör så mycket, men din dammsugare dånar inte så mycket som min :P

Datum: 2011-07-21 Tid: 09:55:46
URL: http://babymoss.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?