Sådärja!

Från och med idag så har jag nog bestämt mig för att verkligen försöka uppdatera mer flitigt... Jag vet mycket väl att jag suger på det för tillfället, och det är definitivt inte min mening, men man skriver ett inlägg, sedan glömmer man, tiden hinner ifatt och man drar ut på det mer och mer. Nu ska det bli ändring på det, HOPPAS JAG!
Jag menar, jag tillbringar ju en hel del av dagen med att sitta vid datorn och så jävla ansträngande är det ju inte att bara kasta in ett inlägg då och då, right?

Hur som helst så har det väl i vanlig ordning hänt en del sedan sista inlägget.

FB uppdatering 10 Juli 23:37,
Hundjag, häck/stakethopp, öl, stänkare, missförstånd, sura miner, cykelfylla, träskovandring, vattenpölsplask, fulla fåglar, platta grodor, 8km promenix, trasiga strumpor. Jag lär kunna sova underbart bra denna natten med tanke på förgående händelserika kväll/natt/morgon. Fick ju åtminstone sova från 09:00-10:00 imorse. :) Imorgon åker vi till käre bror & E.K för att ge brorsdottern en rejäl omgång! :D
Nattinatti!

Förklaring på hela den uppdateringen kommer nog senare, för det är en heeel del att skriva om, minst sagt!

Åkte iaf till bror & E.K och busade med bästaste brorsdottern heela dagen, såå mysigt! Vi lekte med Play doh, målade med vattenfärg, lekte ute och byggde sandslott, läste böcker, byggde med lego och allt möjligt!











Måste göras om snart, saknar lille AliCia så fort jag bara ser henne på bild! <3

Slänger även upp lite bilder från när vi var i Ramsvik och fiskade,







Dendär hemska marulken som jag nämnde i tidigare inlägg... Har ni sett något fulare!?

Sedan har det väl varit någorlunda lugnt för övrigt. Har åkt runt lite till olika ställen men jag återkommer med det senare, för nu kallar duschen.


So Long,




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?