TAMPONADFRI!

Idag blev jag äntligen fri får de förbannade jävla tamponaderna! Läkaren var först seriös med att plocka ut dom, men efter en stund började hon skratta lika mkt som jag & Henke då hon drog och drog utan att det tog stopp. Kan även tillägga att det nog gjorde ondare att ta ut dom än att sätta i dom... Det kändes seriöst som att hela trummhinnorna åkte med ut, AJ!

Nu ska jag bara fortsätta med Terracortrilen ett tag så ska detta nog bli bra.




Hörs senare,
Therese

Jag kollade på apotekets hemsida och det finns massa vätskor som löser vaxproppar, de bör väl kunna ta bort vax utan proppar? haha! Jag har inte haft tid att ringa och fråga än :P



Jo, den är grym. Satt och kedjelyssnade på den igår och grät ett par skvättar sådär. En sån kille!

Datum: 2011-07-21 Tid: 21:10:37
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?