18 Mars!

Återigen är det fredag och jag sitter här och funderar på vad fan jag har gjort denna veckan mer än att ha varit i skolan... Skolan kan ju liksom inte vara så rolig så att tiden går så jäkla fort, men vart har tiden tagit vägen egentligen? Varför hänger man inte med som man borde? Konstigt det där!

För övrigt så har våran lärare åkt på dubbelsidig lunginflammation vilket resulterar i att vi "inte har någon lärare". Läraren för 2:orna har fått hoppa in lite extra, men vad fan hjälper det när han ändå har andra klasser att ta hand om,.. Näe, just nu känns det som att man inte får så mycket gjort, men det är la inte så mkt att göra åt. Sedan allt krångel fram och tillbaka gör inte heller saken bättre. Man blir lovad en APU-plats av sin lärare som sedan går och blir sjuk, så då får ist tvåornas lärare hoppa in och även fixa det åt oss, vilket resulterar i att jag kanske inte får den plats jag blivit lovad ändå... Ibland är det jävligt bra kommunikation på den där förbannade skolan alltså!

Men varför ska jag egentligen sitta här och reta mig på det just nu? det är ju trots allt fredag och då ska man vara på bra humör, så jag får väl försöka städa bort mina irritationer, det går nog bra!


Hörs senare,






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?