A verbis ad verbera.

Eftersom fredagen inte blev som jag ville (spela hela kvällen) så tänkte jag att det skulle få bli spelkväll på lördag ist. Dagen började med att vi gick upp klockan 9:00 för att käka och sedan bege oss till Tranemo och fixa Henkes avgassystem. Kom därifrån vid 15:30 och åkte direkt hem till brorsan för att hämta Rock Band. Drog en snabbrunda genom lager 157 som förövrigt är så jävla rörigt så man inte orkar koncentrera sig. Var Hemma vid 18:00 ungefär. Då ringer Rickard och ber Henke komma ner till garaget för att fixa ljuddämparen på bilen eftersom dom hade satt på alldeles förstor, så ljudet gick rakt in i bilen och brötade så in i helvete så jag & Henke fick sitta och gapa till varandra i bilen påväg hem från gällstad, man blev ju helt dum i huvudet av det haha! Henke drog iväg till garaget, så jag passade på att rengöra vårat "asstora" akvarium (10L).



Vid 19:45 var dom klara så vi fick åka som stollar till affären för att hinna innan det stängde och efter det skulle vi till Henkes kusiner för att lämna lite pengar. Då ville Rickard & Juha åka med och det var la inga problem för vi skulle ju ändå inte bli långvariga... Trodde jag...

Vi kom till Henkes kusiner vid 21:00 ungefär... Lämnade pengarna och tänkte åka hemåt igen, meeen, som alltid så blir det massa prat om allt möjligt så Henke tjatade nog på rickard i en och en halv timme innan vi kunde komma därifrån. Jag hade la inget emot att vara där så sett, men hunden var ute i Bredene oxå, och kan ju tänka mig att han var både hungrig och trött. Sedan ville jag ju dessutom spela.

Vi var hemma vid 23:30...

Så mina spelkvällar som jag har velat ha, dom kunde jag ju bara glömma!
Men jag är ändå nöjd med Helgen, det har ju hänt en hel del iaf. :)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?