Det är bra nu!

Stora steg i livet är aldrig helt fel, åtminstone inte om man är säker på sin sak och vet att det har bra följder.
Jag är i det läget just nu och jag bara älskar att veta att jag har så jävla rätt! Det krävs att vara stark - ensam är stark. Känslan av förvirring och frustation är totalt gone, jag har viktigare saker att tänka på än att ägna tid åt meningslösa saker, right.

"Man saknar inte hästen innan båset är tomt" - Grejen är den att båset alltid har varit tomt!


För övrigt har jag fastnat för en låt med Celine Dion!? Vad hände där liksom? Hennes musik har jag aldrig tyckt om, men "A new day has come" är så snuskigt bra!


I see a light in the sky
Oh, its almost blinding me
I can't belive
I've been touched by an angel with love

Let the rain come down and wash away my tears
Let it fill my soul and drown my fears
Let it shatter the walls for a new sun...


Nu ska jag in i duschen, hörs senare.


Och NEJ, texten har ingenting med mig och Henke att göra!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?