Det som aldrig skulle hända...

Det KOMMER ATT HÄNDA!
Jag har varit ganska förvirrad efter att fått höra en sak... Jag trodde aldrig i hela mitt 20 år jättegamla liv att någon skulle våga flytta ifrån sitt slott, men tro det eller ej, man ska aldrig säga aldrig, det har jag fått lära mig idag.
3 års plåga som jag helt plötsligt kommer att bli av med bara sådär pang boom, helt sick!
Jeg finner ikke ord!

Näe, allvarligt, skumt är det.

Ska försöka skärpa det där med uppdaten, men ni vet lika väl som jag hur det brukar låta och vad resultatet blir. :) Nu börjar jag bli riktigt trött så ska la lägga mig och kolla på... Titanic 2! Helt sjukt egentligen att dom gör en uppföljare, men eftersom jag gillar Titanic så jävligt så måste jag ändå se, vad jag tror, den patetiska uppföljaren, missförstå mig rätt ;)


Hörs imorgon gott folk.



Tjöss & Pörr!



Therese

Hehe gör det :P

Datum: 2011-03-13 Tid: 18:14:11
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?