Fy fan vad jag kan roa mig ibland!

Har la suttit i kanske en timme nu och bara läst mina väldigt gamla inlägg på min förra blogg. Vad fan ska man säga? Jag är nog inte normal någonstans haha! Kan förstå att folk faktiskt reagerade på vad jag skrev hahaha!


Februari 2009:

Helt från inganstans utan något sammanhang alls:

"Schååååooouurruuuuhhcchchhshh (hos tandläkaren)!

Skitsamma,
"

April 2009:

"så jag bad väääldigt snällt om att få ett par nya, för om inte annat så hotade jag med att inte använda några alls, haha, så jag fick ett par nyya jäääätte (OOOOOOOOOOOOOOOH SÅ FIIINA) *skriker som en dåre* nya brillor som jag fick behålla i kanske 1 timme,"

Handlade om att jag fått nya skyddsglajjor att använda i skolan som blev stulna strax efter att jag fått dom.

April 2009:

"Det som jag hade en hel del att skriva om orkar jag inte ta nu,
och dessutom har det inte varit så mkt mer från team-klamydia heller för den delen,
"

Hela den storyn är jävligt rolig egentligen, men skulle ta alldeles för lång tid att skriva om det.

April 2009:

"Vi skulle ta ut pengar, så kommer en stolle och vill ha pengar, så fick han tillslut pengar av oss, och blev helt pussgalen"

Någon stolle som helt spontant pussade oss, chockade blev vi kan jag lova.

April 2009:

"Med tanke på att vi lägger oss på bänkar, (för obekvämt)
Och desperat går genom hela ulricehamn och kollar efter kuddar till salu,
"

HAHA! Hela den dagen var sick!


Näe fyy! Finns hur mkt som helst haha! Vilken tur ändå att jag aldrig tog bort den gamla bloggen för då hade jag inte kunnat minnas ens hälften av allt haha.





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?