I need energi!

Fullt ös, medvetslös! Och denna gången är det ingen fylla jag snackar om utan bara full rulle hela dagarna & jag är helt slut. Och inte nog med det utan igår kväll åkte jag även på feber igen, och har nog halsfluss på G dessutom. Men jag har inte tid att vara sjuk nu så får göra ett gott försök att skjuta undan det bara imorgon också, så får jag ta vara på sjukligheten och kurera mig i helgen. Alla bitar börjar nu i sista sekund falla på plats - formverktyget blev klart strax innan dagens slut, monterväggarna har fått sina gångjärn och står på plats, företagsnamnet blev aldrig ditmålat på väggarna, men med livlig fantasi så löste sig även det och vi kan pusta ut lite grann. Imorgon & på lördag är det mässa, sedan har vi några veckor av ännumer planering på oss, och denna gång ska vi agera direkt, inget slappande denna gång! ;)


Nu ska jag ringa farsan och sedan ska jag faktiskt... NANA!
Therese

Åh, det låter ju riktigt bra :D

Datum: 2011-03-05 Tid: 19:34:15
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Danielkl.com

Du får ursäkta, men efter att ha läst din kommentar på Paows blogg tycker jag att du bör se detta:



http://vimeo.com/13847628



Inte just räv, men rävar föds upp på samma sätt.

Datum: 2011-03-05 Tid: 20:07:12
URL: http://danielkl.com
♥ Anna Olsson - Bloggdesign, foto, m.m

"Det behöver inte betyda att någon räv har råkat illa ut bara för att jackan är av rävpäls."



Alla pälskläder är forna djur som är uppfödda för att bli dödade för pälsens skull. Man tar inte en räv ifrån skogen o gör päls av den, då den är av helt annan kvalité än vad en uppfödd räv är tex.



All pälsindustri ser ut på det sätter, uppfödning av djur, djuren lever i extrema förhållanden, och de flås levande för pälsens skull, pälsen är bättre om de lever när den plockas.

Det är fel, det är äckligt, det är inte humant.

Datum: 2011-03-05 Tid: 23:03:21
URL: http://akolan90.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?