Lista.

STEG 1
Namn: JessiCa Hansson
Födelseplats: Borås
Bor: På stället som gud glömde. Utanför Falköping.
Ögonfärg: Klarblå.
Hårfärg: Brun/mörkblond.
Skostorlek: 35-36, bigfoot!
Civilstatus: I förhållande sedan 3½ år tillbaka.
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt.

 

 


STEG 2
Skor som du bar idag
: Mina skateskor.
Dina svagheter: Vet inte faktiskt.
Rädsla: Att förlora människor.

 


STEG 3
Första tanke när du vaknar
: Hur mycket är klockan?
När somnar du: Alldeles för sent.


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Pepsi max.
McDonalds eller Burger King: McDonalds.
Vans eller Converse: Både och tror jag?
Lipton Ice Tea eller Nestea: Kaffe!
Choklad eller vaniljglass: Choklad.


STEG 5
Svär du?: För ofta.
Sjunger du?: Hela tiden. Är kung på att memorisera texter och sjunger alltid med när jag kan.
Duschar du varje dag? Yes.
Röker du?: Ja.
Gillar du skolan?: Ibland. Ofta, men inte alltid.
Har du bra självförtroende?: Ja.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Yes.


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Ja.
Rökt?: Ja.
Shoppat: Yes, lite allt möjligt.
Ätit en hel ask müsli?: Nej!
Ätit sushi?: Nej, aldrig smakat och skulle nog inte tycka om det.
Stått på scen? Nej, det var längesedan.
Skejtat: Nej.
Bakat?: Nope.
Stulit : Nej.
Haft sex?: Ja.
Kysst någon?: Ja.
Kramat någon?: Hela tiden.

 

 


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Ja fyy.
Varit full?: Ja.
Blivit kallad hora? Japp.
Blivit nerslagen? Jodå, har väl hänt en gång för många år sedan av någon bögare.
Busringt någon?: Yes.
Gjort något som du ångrade?: Ja, det händer alla.
Fått IG i nått ämne eller på något prov? För ofta, men det har ordnats upp. :)
Kastat en sten på nån ruta?: Inte vad jag kan minnas!


STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Det håller jag för mig själv tills den dagen kommer.
Hur vill du dö? Snabbt och smärtfritt.
Vad vill du bli när du blir gammal? Rik, vem vill inte det lixom?

 


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
Många!
Antal CD-skivor du äger? En heel del.
Antal piercings? 6 stycken, men har valt att plocka ut skroten ur läppen, så 4 nu.
Antal tatueringar?: 5.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Några gånger, hur många vet jag inte faktiskt.

 

 

 

2 av dom.


STEG 10
Vad ska du göra i sommar?:
Sola!
Vad ska du göra i vinter?: Vintern är snart över och vill inte tänka på kommande vinter än.
När tar du studenten?: 27 Maj.
Vad gör du efter gymnasiet? Jobbar förhoppningsvis.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Of course.
Vad händer till helgen? Helgen är snart slut och jag ska tvätta.
Vad vill du helst göra just nu? Kolla klart Titanic 2.

 


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?
Har redan, men ja, det vill jag.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? hur dom ser ut? 
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Dom flesta jag umgås med har redan förhållande. :P
Vem är den perversaste person du känner? Vet inte :S
Hur många gånger har du varit utomlands? Räknas danmark och norge och sånt?
Vilket land är bäst? Borde vara Sverige.. Men med tanke på hur det börjar bli i landet så vet jag inte...

 





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?