Satans förkylning!

Idag har enbart varit en slappardag då jag typ bara legat och pillat med design. Det blir ju bara roligare och roligare ju mer man sätter sig in i skiten. Men jag har åtminstone fått lite vettigt gjort här hemma. Plockade iordning köket och bäddade sängen bland annat, sådär lagom intressant.
Och på tal om ingenting så har jag en katt som är långt ifrån normal!



Han började med att lägga sig i Heros mat/vattenskålar redan som väldigt liten... Det vill säga då han faktiskt utan problem fick plats där i, men nu? Kan det verkligen vara bekvämt att knyckla ihop sig för kung och fosterland för att ligga i dessa skålar? Skrälte är inte vad han borde, men jag tycker om honom ändå.


Nu blire duschen!

Johanna

Haha sött!!!

Datum: 2011-03-08 Tid: 08:11:20




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?