Skosamling.

Käre syster noterade efter att jag lagt ut bilder på mina nya skor att jag även hade lovat lägga ut bilder på alla skor... Ska nog sluta skriva för mkt. Här kommer bilder iaf. Dock är väldigt många av skorna jävligt smutsiga och dammiga och håriga och allt möjligt, men det är ju ändå inte det som är huvudsaken.

Mina 20-håls undergroundkängor.




Demoniastövlar.


Feststövlar/vardagsstövlar.


"Festpjux", perfekt för oss korta människor! :D


Gamla stövlar. Använda en gång eller något.


Ett par andra feststövlar/vardagsstövlar.


Älska!




<-- Perfekta skor för promenixer med hund bland annat.
Vardagsskor.
Vinterskor -->


<-- Slitskor. Använt dom när jag målat mm, därför dom ser ut som dom gör.
Converse som jag faktiskt lyckats hålla i fint skick. -->


<-- Helt nya och används inte innan våren.
En vecka gamla typ. -->


Och såhär ser det ut när man ska röja undan dom igen.
Therese

Ge mig din nya design ;) Hehe, den var fin :D

Ja men absolut kan jag göra det :) Men blir nog till helgen då jag jobbar väldigt mycket denna veckan och är helt död på kvällarna :P

Datum: 2011-03-08 Tid: 20:53:53
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
Therese

Hörrududu, nu är det dåligt med uppdateringar från din sida höhö. Har ju inget kul att läsa nu ju :(

Datum: 2011-03-12 Tid: 11:20:55
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?