Söndag - Städdag.

Har sedan jag gick upp imorse grejat och pyssat med lite allt möjligt. Städat igenom lägenheten, tvättat (håller på fortfarande) och lagat käk.
Blev sen kväll igår igen, pillade med design under tiden som Henke spelade något skitspel på datorn, satt och skrev med Therese som nattugglade hon oxå, och till sist slängde jag igång Titanic 2, såg bara en halvtimme av den typ innan jag stendäckade, men kan dock säga att det är lite klurigt med texterna i filmen... Missförstå mig rätt, men det kan omöjligt varit en svensk person som skrivit texterna... Vissa ord står på finska mitt i meningarna och grammatiken är långt ifrån korrekt. Blev lite smått förvirrad först faktiskt haha, men tur är väl då att man kan engelska. Bästa hade egentligen varit om man fick bort texten helt eftersom det blir automatiskt att man läser haha.

Nog om det, ska kolla klart den snart, ska bara se till att slänga in therese design först.
Länkar när jag gjort det. :)


So long,




? ? ?
Therese

Haha, ja jag nattugglade till sex i morse :O

Datum: 2011-03-13 Tid: 20:21:31
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?