Åhåå!

Nu har jag återigen fått klagomål om att jag bloggar för dåligt. Det kommer att bli skärpning på det i sinom tid!

Just nu är det full rulle i allt vad som gäller skola, planering inför student och mycket mer.
Förra veckan fick jag vissa delar på plats och igår hamnade ännumera där, vilket känns jävligt skönt. Min nästa vecka kommer vara fruktansvärt skön men samtidigt så in i helvetes jävla stressad.



Måndag: Studentkampen - Jag går om jag känner för det.

Tisdag:   Ledig, ägnar dagen åt städning först och främst, sedan ska jag till frissan som jag inte varit hos de senaste 12 åren, nervöst och spännande! Avslutar den dagen med ännumera städ & tvätt.

Onsdag: Ledig, Ägnar dagen åt ännumera städning, (tro mig, det ska bli ett totalt jävla genomröj).

Torsdag: Studentmiddag & senare fixa med flak. Efter det handla inför fredagen, fixa iordning käket som kommer vara klart ungefär vid 21:00 om vi räknat rätt på tiden.

Fredag: STUDENTEN! Och vi hade oturen att få fotografering direkt klockan 08:00. Jag och mitt jävla oflyt alltså!


I måndags hade jag min absolut sista lektion, känns jävligt skumt!

Henke kommer jag att få sakna sönder till imorgon och sedan hela nästa vecka till torsdag kväll då han är iväg på ett annat jobb med Micke.

Imorgon är sista dagen för mig på UBAB och min lärare kom förbi idag så jag lyckades, hör och häpna, få klart mitt projektarbete så sent som igår kväll så nu är det inlämnat, SKÖNT!

Sista riktiga dagen i skolan för min del är på fredag, OM jag inte, som i vanlig ordning, försover mig, vilket jag blivit expert på vid det här laget.



Vad det verkade som i söndags så skulle vi ha tur med vädret på studenten.
Vad det verkade som i måndags så skulle vi ha otur med vädret på studenten.
Vad det verkade som i tisdags så skulle vi ha tur med vädret på studenten.
Vad det verkade som idag så ska vi ha otur med vädret på studenten.

KAN DET DÄR FÖRBANNADE VÄDRET BESTÄMMA SIG!?

(Tillägger även för att slippa klagomål, att jag är fullt medveten om upprepande ord, men det sket jag i just nu)

Sedan är det ju även den där förbannade gubbakuken till proFET som påstår att jorden går under på lördag, och jag som inte vill missa studenten... :( Näe, jag ska minsann ta studenten om jag så skulle behöva resa till mars för att få göra det.

Stackars gubbe som kommer bli paff på söndag... Liten stund i rampljuset av sista tiden i hans liv kunde han väl försökt att ordna på andra sätt än patetiska påståenden?
Hade han sagt detdär för två år sedan så hade jag blivit jävligt skraj och säkert legat vaken alla nätter, men idag skrattar jag seriöst bara.

Alla dessa påståenden:

1544 - Jordens undergång

1843 - Världens undergång

1873 - Slutet på 6000 år av människans historia

Sedan kan vi ju lägga till alla Jehovas vittnepacks påståenden
1874 - 1878 - 1881 - 1910 - 1914 - 1915 - 1918 - 1920 - 1925 - Världens undergång.

(Ganska många gånger världen går under för dom alltså!)


Nyare påståenden:

1994 - Jordens undergång enligt Jehovas vittnen

1996 - Jordens undergång


8 Mars 1997 - Världens ände

29 Augusti 1997 - Domedagen

1997/1998 - Tidens ände

1998 - Världens ände

1999 - Besök av rymdvarelser (Y)

2000 - Tredje världskriget

1/1 2000 - Domedagen + Satan skulle träda fram.

2001 - Kaos i världen


10 September 2008 - Jordens undergång p.g.a "Domedagsmaskinen" (haha, minns hur jävla rädd jag var då)

O.S.V. Det finns till och med teorier på att Jorden går under år 2239, Vad fan är problemet? Haha.

Tackar fan Gudarna för att jag inte tror på allt som står i bibeln, man blir ju fan sjuk i huvudet av allt haha!


Näe, blev ett jävla långt inlägg nu, men det är väl antagligen för att jag inte skrivit på typ ett år eller så.

Hörs senare, imorgon, nästa vecka, nästa år (om jorden inte går under dårå)... :O


So long.
Therese

Vi kommer dö på lördag!!! :O Hjäääälp?

Mohahhaa...



Jag håller tummarna för dig så du kan säga "Vi hade i alla fall tur med vädret" efter studenten :D Det är väl härligt att det är över nu? :) Jag saknar visserligen skolan ibland, men ändå :) Allt var så mycket lättare då :P

Datum: 2011-05-20 Tid: 07:29:46
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?