Skrotblogg.se!

Blogg punkt ess e verkar krångla så in i helvete! Jag kan ibland inte kommentera och jag kan inte heller godkänna kommentarer, pungspark på det alltså!

Bloggen står i vanlig ordning still, vilket kan bero på att jag inte har sådär jättemycket att skriva om. Har fått ny APU-plats nu. Och lärarna visste inte bättre än att placera mig på UBAB, :O Och jag har alltid sagt att jag inte kan vara där eftersom Henke är där, och vi bor lixom ihop och allt sånt, och att jobba ihop? NÄÄÄÄÄEEE!!! Men, tro det eller ej, det har funkat skitbra än sålänge iaf, stort plus på det!

Ska strax ner till tvättstugan och hämta upp sista tvätten... Sista tvätten som faktiskt bara är den andra för idag, för torktumlaren suger bajjhål! Började tvätta klockan 10:00 och nu är klockan fan 23:03. *MORR.. Och sånt*

Näe, allvar i saken! Jag är mycket och klockan är trött så nu skiter jag i det här!


Hörs om en vecka eller två eller tio.


PUSS!




Bjuder även på gammal bild bara för den missnöjda minen, passar perfekt nu såhär i kvällningen!




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?