STUDENT 201 !

Gårdagen var så jävla bra så det går inte beskriva!
Min dag började redan klockan 04:00 med att fixa och dona, sedan var det bara att sätta igång och öppna första bärsen. Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva mer än att jag är minst sagt ASNÖJD! Låter bilderna ta över inlägget!

Och angående rubriken så har jag inte skrivit fel, snarare dom som tillverkade min mössa.
I bak på den skulle det stå Student 2011, men på min stog det bara Student 201, fint! :D

Det började såhär fint!










Här börjar det gå utför. Klockan är väl ca 22:00




'











Resten av bilderna bör jag nog inte ens ladda upp haha!
Therese

Åh, studenten! Du verkar ju haft kul i alla fall :D Grattis för fan!

Datum: 2011-05-29 Tid: 16:34:04
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/
...

oj vad du är lik avril lavinge :O

Datum: 2011-06-01 Tid: 23:09:14




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?