Brist!

Har en enorm brist på vad jag ska skriva om. Eller egentligen inte,.. Jag har nog egentligen hur mycket som helst, men ibland är det svårt att veta om det är värt publicering eller inte.

Fyller på lite i min humorkategori istället.



En man köper en robot som ger lögnare en örfil. Han bestämmer sig för att testa den vid middagen.

- Min son, vart har du varit idag? Sonen svarar: I skolan. Roboten ger honom en örfil.

- Ok! Jag kollade på film hos min polare! ET! Roboten ger honom en örfil till.

- Ja, ja! Det var porr! skriker sonen.

- Vad?! När jag var i din ålder visste jag inte för vad porr var! skällde pappan. Roboten ger pappa en örfil. Mamman skrattar - Det märks att han är din son!

Mamman får en örfil




Arvid befann sig i den gyllene medelåldern när han gifte sig med en kvinna som bara var hälften så gammal som han. Det sexuella samlivet var toppen, men efter en tids äktenskap började Arvid få problem med att hålla apparaturen i gång tillräckligt länge under herdestunderna.

Trots att hans unga hustru förklarade att det inte gjorde något, ville Arvid ändå försöka bli mer uthållig, så han gick till doktorn.

- Doktorn, jag kan inte hålla tillbaka så värst länge när min fru och jag älskar, beklagade sig Arvid. Vad ska jag göra?

- Det är ett ganska vanligt problem, svarade doktorn milt. Försök att stimulera dig själv innan du älskar med din fru, så ska du se att du kan hålla på längre.

Arvid tackade för rådet, satte sig i sin bil och åkte till jobbet.

På eftermiddagen ringde hans fru till jobbet och utlovade sexuella fröjder vid hemkomsten. Arvids hjärta bultade fortare. Han beslutade sig för att göra som doktorn rekommenderat, men var skulle han göra det? På sitt kontor? I kopieringsrummet? Tänk om någon kom in medan han höll på. Det skulle onekligen vara pinsamt. Frustrerad satte han sig i sin pick-up och körde hem. På vägen hem kom han på en lysande idé. Han skulle parkera pick-upen vid vägkanten, lägga sig under den och låtsas att han inspekterade bakaxeln, medan han i själva verket smekte sig själv.

Sagt och gjort, han stannade fordonet, krälade in under, slöt ögonen och började fantisera om sin ljuva fru medan han lekte med sig själv. Efter några minuter, när det var riktigt, riktigt skönt, kände han hur någon drog i hans byxben.

- Vad är det, frågade Arvid utan att öppna ögonen.

- Det är trafikpolisen, vad håller ni på med, svarade en röst.

- Det är lugnt, konstapeln, sa Arvid. Jag kollar bakaxeln!

- Okej, passa på att kolla bromsarna också för din pick-up rullade nerför backen för fem minuter sedan.




Det var 3 dödsdömda brottslingar från Tyskland, Italien och Norge som skulle dödas så domaren gav brottslingarna tre olika val att dö på:

1: Bli skjuten.

2: Bli hängd.

3: Få AIDS-virus insprutat i kroppen.

Tysken sa: ”Skjut mig i huvudet” PANG Tysken dog direkt.

Italienaren sa: ”Häng mig” Vips var italienaren också död.

Norrmannen sa: ”Ge mig lite av det där AIDS-viruset”.

Vakten sprutade in viruset i kroppen på norrmannen, som började skratta så han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och undrade vad som var fel på killen. Sedan sa norrmannen: ”Ge mig en spruta till”. Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en injektion. Nu skrattade norrmannen så han höll på att storkna, han rullade runt på backen och tårarna bara sprutade. Slutligen frågade ena vakten: ”Vad är det för fel på dig människa?”

Norrmannen flinade och svarade: ”Ni är ju så korkade, jag har kondom på mig”




So Long.
william

vacker header:D



Vad tycker du om mina "Gangster" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

Datum: 2011-11-21 Tid: 11:52:53
URL: http://cookieboy.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?