Måndag.

Idag har det la inte hänt så väldigt mycket. Har la plockat lite i hemmet och varit på fika hos Lotta.
Som vanligt är Henke iväg och jobbar och jag blir lika rastlös som alltid.

Nu längtar jag något fruktansvärt till vinter & snö, julpynt, julmat och allt vad det handlar om, mörkret för övrigt är ju satans mysigt då man kan tända ljus. Håller tummarna stenhårt på att snön snart är på ingång! ♥

Imorgon kanske vi åker en sväng till borås, jag, Alf, Lotta och Jan-Erik om han nu ville med,.. Ska upp till brorsan & E.K och hjälpa bror med akvariet och även fixa annan doppvärmare och så till det eftersom den doppvärmaren som sitter i nu har ballat ur (knepigt eftersom den funkade korrekt veckan innan vi överlämnade akvariet till dom).

För övrigt mår jag bra, bortsett från att jag har sån fruktansvärd huvudvärk nästintill varje dag. Har läst om det på nätet och sett att det är väldigt många som lider av samma problem under sina graviditeter, så det är väl bara att bita ihop, vill ju inte knapra för mycket alvedon i nuläget heller.

Nu fick ni er en liten uppdate iallafall, skriver nog mer senare.


So Long.



Amanda

Är du gravid? :)

Datum: 2011-11-15 Tid: 14:05:27
URL: http://mhandaa.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?