Fredag! ♥

Idag står det inte så mycket planerat än sålänge, och glad för det är jag. Haft en djävulusisk morgon med ett extreeemt illamående. Tog mig nästan en timme att bara lyckas komma ur sängen. Visst, det är la inte hela världen om man är arbetslös, men det finns ju andra krav, så som att hunden ska ut till exempel, eller att man vill få någonting gjort på förmiddagen. Skitsamma!

Vaknade vid 6:00 idag när Henke åkte iväg mot arbetet, sedan låg jag i sängen och vände och vred på mig tills jag slutligen kom upp. Har knappt fått ett skit gjort än men ska snart börja med disken. Var även ute och borstade min hårboll till hund så nu är han några kg lättare, sedan fick han leka av sig genom att jag kastade boll till honom, han är ju BOLLTOKIG! Livsfarligt om han ser att man plockar med sig en boll, "hur var det nu med det där att gå fint i koppel?" Tss.

Näe, nu ska jag ta disken, sedan invänta PAKET! ♥
Får nog hem en hel del smink och sånt idag så om jag har orken till det så kanske det händer att jag kirrar lite nya bilder.


Take Care, ♥








Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?