God morgon.

Henke kom hem igårkväll, ♥
Han åkte vid 4:00 imorse igen och vid 7:00 väckte Damien mig. (Han kom strax efter Henke igår och lånade soffan inatt). Damien var på det allra sämsta humöret eftersom han hade försovit dig. Hörde inte mycket mer än "jävla skittelefon!", "jävla skitladdare", "jävla telefonjävel som gått på ljudlös", haha. Vid såna tillfällen är det inte bäst att skratta kanske, men nu i efterhand så kan jag flina för mig själv. Dels för att Damien ser förbannat jävla rolig ut när han försovit sig, hela hans beteende blir askalas-kul, OCH för att han är så arg haha.

Jag ska väl inte säga allt för mycket eftersom jag vet hur jag själv håller på när jag försovit mig... Jag rabblar nog på alla möjliga svordomar och skällsord skulle jag tro.

Nu ska jag fixa frukost!


Hörs senare.




Random bild, och fy satan vad jag längtar till vintern nu när jag såg bilden, ZnÖ!
Therese

Åååh, snö är fint! Men allra först skulle jag vilja ha en riktig sommar :( åååh, du måste läsa böckerna. De är ju visserligen väldigt gamla, men någonstans bör man ju kunna få tag på dem =)

Datum: 2011-10-04 Tid: 10:49:12
URL: http://tessiie.myshowroom.se
Felicia

Hejsan, du vet att jag är dålig på att gå in på din blogg och svara tillbaka på inläggen så jag svarar bara i min blogg...



Sen hoppas jag det var okej att jag snodde en bild på "gutshi" eller hur hon nu stavas och la upp på min blogg?... Din blogg adress står på bilden! och att jag tog den från dig...



vet du ännu hut ni ska göra med henne?

Visst hon är mager men tycker ändå att man skulle känna ryggraden mer än vad man gjorde om det bara var mask.. men men, man vet inte, det kan ju vara någon annan sort som du inte avmaskat mot.

Sköt om idg =)

Datum: 2011-10-04 Tid: 15:42:26
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se
Therese

Ja regn är rätt härligt.. Dock inte när man är påväg till jobbet ;) Blir lite blött. Däremot om man bara går ut och kan gå hem och byta om när som helst är det härligt med regn :) Jag är bra dålig på att gå ut och promenera ensam, önskar att jag hade en hund, men den har du hört förr :P

Jag har läst, man blir så arg.. PUNK liksom. :)

Datum: 2011-10-05 Tid: 14:18:15
URL: http://tessiie.myshowroom.se
Felicia

(samma svar som finns på bloggen)



Juste ja Gucci stavades det ha ha... Minnet är bra men kort ibland...

Ja det är hemskt när det är så, sen så är ju hyresvärden så jävla petig, så det är onormalt!

Låter toppen att avföringen är bättre nu på tissan, men tror hon måste vara ute ändå, men kanske inom mer rimliga tider om du förstår vad jag menar? om det går, dock lite svårt med en ute katt som är van vid att vara ute hur mycket hon vill. Jag tror att du inte ska ta mer kattungar på henne, jag tror det är största anledningen till all mask och allt sådant, speciellt magerheten. Har för mig att kattungar nedsätter emun försvaret på mammorna? eller har jag fel?... det skulle ju vara synd om ni måste göra er av med henne då hon är en riktigt fin katt! Så man får ju hoppas på att hon blir bra!



Sköt om dig!

Datum: 2011-10-05 Tid: 15:40:20
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se
Therese

Haha, jag kollade din länk till min blogg xD Den bloggen har inte blivit använd på över ett år xD

Datum: 2011-10-05 Tid: 22:48:32
URL: http://tessiie.myshowroom.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?