Härlig höstdag!

Idag ska jag försöka ta tag i mina garderober. Har två stycken + en hel byrå full med kläder och jag är i princip säker på att jag inte ens använder hälften, synd nog så har jag så svårt för att göra mig av med kläder, men det måste verkligen göras för det är kaos i både byrån och garderoberna!

Fick ett stort antal galgar av Henkes morsa så ska väl försöka hänga upp en hel del när jag ändå är i farten. Vet även med säkerhet att jag har ett antal jackor som bara hänger, men lika svårt val där att göra sig av med det... Suck!

Hörs senare iallafall för det är väl bara att sätta igång.



So Long.
Therese

Det måste väl vara härligt efter så många år ändå :) alldeles perfekt :)



Hihihii asnice :D

Datum: 2011-10-25 Tid: 11:00:54
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?