Tjalala.

Har sovit dåligt som satan inatt. Har ju haft så jättejävladåliga matvanor i många år faktiskt. Frukost är omöjligt att äta, men när jag väl får hungern så är jag hungrig hela tiden,.. Till råga på allt så kan jag inte ens räkna på två händer hur ofta jag inte kunnat somna och istället har fått gå upp och laga mat klockan 3.00 på nätterna. Inatt var en sån natt då jag inte kunde somna, kollade på klockan då jag ställde mig och fixade käk, 02.30... *suck*
Lyckades somna vid 4.00 ungefär och vaknade igen vid 7.00 med sprängande huvudvärk. Antagligen på grund av sömnbrist. Har iallafall slängt i mig alvedon nu så får hoppas att den gör sitt.

Konstigt nog så lyckas jag alltid somna i någorlunda tid när Henke sover hemma, men då vaknar jag vid 4.00 istället och är äckligt hungrig och pissenödig (det hör väl till antar jag :P). Trots att man är så trött så man känner sig svimfärdig så måste man ändå ha mat. Sjukt att hela kroppen kan förändras så ENORMT av ett besked.

Frågade min BM om man kunde göra någonting åt vad det gäller att man går och äter på nätterna, enda hon kunde svara var "du får helt enkelt vänja dig :)". Jag får väl åtminstone vara glad för att jag är arbetslös. Jag hade mer än gärna haft ett jobb, absolut, men sålänge jag har såna här vanor så hade jag nog aldrig pallat ett 7-4 jobb med bara 3-4 timmars sömn.

Nog om det, hittade en asrolig tråd igår på nätet och jag låg nog minst i tre timmar och garvade så tårarna sprutade, uppdaterar mer om det sedan.


So Long.



Felicia

Jadu, inte kul att du vaknar så och sover dåligt, men det kanske bara är början av graviditeten?

Sen kanske det är psykiskt när du ändå skrev att det kan ändras så efter ett besked =) Men man får oavsett hoppas påa tt det blir bättre =)



Mvh

Datum: 2011-10-27 Tid: 20:49:43
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?