Vet inte...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Min tanke var att stänga ute allting eftersom jag anser att verkligheten gör sakerna bättre än bloggvärlden. Hemligheten förblir inte hemlighet ändå, jag kan inte bärga mig.

6 September 2011.



Var redan svullen då...

6 dagar senare...


1 Månad senare.
6 Oktober 2011.
KABOOOOOM!?


18 Oktober 2011.


Drar in magen för kung och fosterland, men inte ens det funkar längre :O haha!


Nu vet ni.
Kan berätta mer i detalj senare för tiden innan jag fick någonting bekräftat var i princip ett rent helvete fast kanske lite mildare. Vet heller inte ännu vilken vecka det är i, lång historia! Men ska på ultraljud den 11 November. ♥

felicia

He he, snacka om skillnad du! Man har inte tänkt på att det blivit en så stor skillnad när man träffat dig, men tiden går fort, men kul att du är gravid =) Man får ju hoppas på att man får följa dig lätt genom graviditeten tills ungen kommer =) med bilder på magen... =) Är ju nyfiken på vad det är för någon som ska ut sedan :D

Datum: 2011-10-25 Tid: 11:48:38
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se
Therese

Glöm nu inte att bebisar äter, sover och skiter ;)

Skoja bara, typ höhö.. Bebis är mys =) Grattis till er än en gång :)

Datum: 2011-10-25 Tid: 12:03:33
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?