Seriöst!?

Vart har tiden tagit vägen egentligen? Sitter och funderar på det dagligen men kan inte komma fram till någon vettig slutsats! I onsdags gick jag in i hela vecka 39 (38+0) vilket innebär att det är två, max 4 veckor kvar tills jag ligger och snuttar babis. Overkligt känns det, men jag längtar något fruktansvärt mycket och är extremt nyfiken på vad det är som bor i min mage som ordagrant övar karate varje dag. Tålamod? Jodå, änsålänge irriterar det mig inte att babis stannar i magen, men man vet ju aldrig då dagen är kommen om babis inte kommit ut (om jag nu går över tiden) men som det känns nu så gör det ingenting om den väljer att stanna i 1, 2, 10 dagar extra, men som sagt, får väl se hur mitt tålamod blir när jag väl, om jag går över tiden.

Hur mår jag annars då?
Jo, jag mår helt okej faktiskt. Har gått och blivit dyngförkyld bara. Haft hög feber och en tsunamivåg av snor i näsan ungefär så jag har knappt kunnat sova alls denna veckan, men huvudsaken är att det ger med sig innan förlossning, så det håller jag tummarna på att det gör. Tröttsamt bara att hyresvärdarna varit och grejat med varmvattnet men tydligen inte fått ordning på det än? Jag vet inte, varmvattnet var det ett jävla tryck i igår under förmiddagen men sedan på kvällen när jag ville ta mig ett bad för en gång skull så var det i vanlig ordning pissljummet...

Står för övrigt inför ganska enorma beslut som kommer påverka både mitt och Henkes liv i framtiden, inte negativt, utan jävligt positivt om allt går enligt planerna, men kan inte säga så mycket mer om det innan vi vet helt säkert. Mycket kommer hända detta år iallafall, det känner jag på mig. Först och främst ska lilla hjärtat få komma till världen iallafall! ♥



♥ 1+1=3 ♥

"Vad vore jag utan min underbara Henkis? - Förmodligen fortfarande smal... :O"

(Skämt åsido)
Therese

Shiiit, ja det är snart det !



Jag tycker inte om era hyresvärdar! Pyttsan på dem!



OCH HAHAHAHA på sista meningen, men det stämmer ju förjävla bra =)

Datum: 2012-04-27 Tid: 18:22:29
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?