Uppo med tuppo.

Vad gör man när man vaknar halv 6 en söndagsmorgon och Henke inte kommer ur sängen innan asolut tidigast 10? Jag har jobbat lite, vilket faktiskt behövs, bryggt kaffe och ska nog snart in i duschen. Vi brukar ha någorlunda bra varmvtten tidiga morgnar så får väl hoppas att det finns nu. Jävla tjat om varmvatten, jotack, men för varje gång jag ställer mig i duschen och känner att vattnet blir kallare och kallare så blir jag bara mer och mer förbannad. Jag får god lust att göra dumma saker, mycket dumma saker, men jag behärskar mig. På onsdag har vi varit utan varmvatten i 4 veckor om jag minns helt rätt? Fan, jag har missat räkningen på det, men tror det är 4 veckor iallafall... Tror ni att dom jobbar för att åtgärna det? Nääärå, dom börjar istället gräva här runtom för att åtgärda andra problem som skedde i vintras när snön försvann och hela vårat garage fylldes med vatten och saboterade alla mina ägodelar jag har där nere förutom mitt fiskespö+drag, och det tackar jag gudarna för... Men NU!? Nu är det inte massa snö som kan orsaka översvämning men jo tjena, bättre att fixa det först och skita i att hyresgästerna inte har något varmvatten. Får sluta skriva om det här nu,.. Ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag bara lyfta på luren och ta en liten diskussion med... Pappskallarna.

Nej, nu blir det ett försök till dusch, have a great day!



Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar jag mig igen...
Jag saknar mitt ljusa hår...




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?