Ett liv utan iPhone!?

Inlägget skulle postats 27 Augusti


Det vore nog inget liv alls!
Skämdes en del igår när min telefon helt plötsligt började vibrera konstant med svart display och jag ingenting kunde göra! Nackdel med iPhone = det går inte kortsluta genom att plocka ur något batteri. Jag försökte med allt möjligt, men när det inte ens gick att få telefonen att anslutas till datorn så insåg jag att mitt liv var slut och att jag var tvungen att beställa en ny, tiiiiills jag kom på den geniala idén att kolla upp garantitid som ibland är på 1 år, ibland på 2, jag hade bara ett års som gick ut för någon vecka sedan, FUCK! Men så ringde jag till kära tre som talade om för mig att jag enkelt kunde göra en mjukomstart, och hur i helvete gör man en sån!? Tyckte jag som "bara" haft telefonen i över ett år, haha, men nu fungerar den finfint iallafall! Tur att jag inte i ren desperation beställde hem en ny, men jag trodde på fullaste allvar att det var slutet för både telefonen och mig,.. Pinsamt!
Konstigt dock att trots att telefonen var stendöd så gick det fram signaler till den, men inte fan "rang" (ringde) telefonen.
 
Hur som helst så väntar jag fortfarande som ett förväntansfullt litet barn efter en hel natts sömn utan avbrott, men änsålänge verkar det ligga långt bort. Det är inte Jesper som rubbar min sömn utan den dära värken from hell som fortfarande inte gett med sig, så varje natt vaknar jag runt 2.00 och får knarka tabletter för att sedan yra runt i huset i två timmar innan värken släpper och jag kan sova igen. Hör dessutom inte ett skit, "Hej, jag är 22år gammal och har hörsel som en 90åring, yey!" Jag har iallafall fått utskrivet smärtstillande nu, men jag tar dom gärna inte för många gånger eftersom man ser ut som en människa som aldrig gjort annat än att gå på droger. Fick många gånger i helgen höra "vad har du gjort!?" eller "har du tagit något!?"
 
Var på bröllop i lördags, och nackdelen med att jag bara rasar i vikt är att jag knappt har några passande kläder längre, så det var knappt att jag ens kunde gå till kyrkan! Väl framme i kyrkan så hörde jag inte ett ord av vad prällen sa, men jag hade tur som satt ganska långt bak så jag uppfattade iallafall när man skulle sitta eller stå, det räckte ju med att titta vad alla andra gjorde haha! Bröllopet var iallafall riktigt fint och jag hoppas på bilder därifrån inom kort, men vi får väl se!






Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?