12-12-12

Minns ni vilken uppståndelse det var förra året då det vad 11-11-11?
Nu iår tjatar alla istället om jordens ungergång?
Kan inte folk bara låta jorden gå under när den känner för det? Varför ska alla komma med olika tänkbara datum? Får väl se vad som händer nu den 21 December, för då ska ju den tydligen också gå under eftersom mayakalendern tar slut då? Men jorden borde ju egentligen gått under för längesedan och tusen gånger om, eftersom våran kalender tar slut en gång om året. Äsch, nog pratat om det! I ärlighetens namn så slösar jag inte mycket tid och energi på att oroa mig för det, och jag tror definitivt inte att jorden kommer att förgöra mänskligheten, för det gör vi så bra själva! Kolla bara på detta vrickade samhälle vi idag lever i?
 
Beppe har valt att ta sovmorgon idag. Och precis nu i skrivande stund så började jag höra lite fågelljud ifrån hans rum, för var dag som går så kommer han på mer och mer konstiga ljud! Ska göra ett Beppe-inlägg sedan för det är mycket som händer nu och ska jag lägga allt i samma inlägg så lär det bli en bibel i vanlig ordning!
 
Satte mig igår för att skriva ett inlägg, efter många om och men så lät jag det vara. Tröttsamt när man sitter och skriver, raderar, skriver lite till, ändrar, ångrar sig, skriver, and so on, så jag raderade alltihopa och hämtade bäbis som i samma veva vaknade (i vanlig ordning) haha :)
 
Hur som helst så är bilproblemet löst nu, tack och lov!
Bilen jag hade bokat var ännufinare än på bild tyckte jag, och så liknade den ju trotsallt min dole, mitt hjärta är helt igen! (Folk undrar varför jag kallar bilen dole, anledningen till det är för att hon hade regnumret DOL)
 
Hur som helst ska jag hämta min knubbis nu, uppdaterar förhoppningsvis senare!
 
 
Här är pärlan!
Dole såg i princip likadan ut utvändigt fast hooo var svart som natten!
 
Therese

Jaaa, mer sånthär, UPPDATERING :D Fick du hjälp med att hämta bilen alltså? Härligt !Jag vill se bilder på huset nu med, hiihu

Svar: Ja, jag jobbar på det! :) Japp, det ordnade sig. Skulle ju kollat på en i fredags men det gick åt helvete typ. Vi lyckades ordna så vi skulle komma dit, men när jag väl fick prata med säljaren så berättade han att bilen inte var van vid kyla så det gick inte starta den utan då skulle vi få bärga hem den :O Han sa att det inte ens gick med startkablar >.< Men ringde ju på en bil i lördags och bokade den, åkte dit på måndag och tog den med hem haha :) Ja, jag kan väl försöka fixa en del bilder, men jag gillar inte mina TAPETEEEER!!! :O Haha! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-12 Tid: 10:32:47
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
Therese

Det är ju skitbra. Vem fan vill ha en bil som vägrar starta i kyla, eller ja vem vill köpa en som är så.. Då var det bättre att ni väntade :)

Jag gillar inte tapeterna här heller :( Men man behöver väl inte fästa blicken på just tapeterna :)

Svar: Haha, lovar att våra tapeter är betydligt mycket hemskare :O Här är det omöjligt att inte fästa blicken på tapeterna haha :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-12 Tid: 11:48:10
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
Therese

Det må så vara. MEN! Tapeterna gör inte hemmet :) Eller hur :D

Datum: 2012-12-12 Tid: 13:14:23
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?