God morgon!

Vaknade för ett tag sedan av att fågelungen låg och kvittrade i sin säng, eller kvittrade och kvittrade, vet inte vad man ska kalla det, men roliga ljud är det iallafall! Ligger här i sängen med lille Beppe bredvid i vanlig ordning och tänkte att jag skulle passa på att slänga in ett inlägg.
Therese har tjatat på mig om att jag ska lägga ut bilder på huset, men eftersom en del fortfarande står under renovering och tapeterna fortfarande är migränframkallande så har jag inte velat lägga ut bilder, men så igår så tänkte jag att, äsch, kan la slänga in några bilder iallafall då, för då har jag iallafall före/efterbilder när nya tapeter äntligen tagit plats. Mitt i allt så hittar jag alla målarburkar och går sedan in i köket och tänker att "nä fan, nu ska jag måla om!".
Sagt och nästan gjort! Började skruva ner handtagen och spackla igen alla hål efter dom eftersom våra nya handdag är längre än de som satt uppe, så hela dagen och kvällen igår bestod av spackling och slipning av luckor så får jag väl se om jag hiner stryka dom idag. Senare på kvällen tog vi pärlan för att åka till gården och slanga min dole eftersom vi hade ca 500:- bensin i henni, det tog drygt en timme och sedan stank både jag, Henke och Jan-Erik bensin och min nye pärla fick fulltank (hade redan halvtank innan).
 
Har även en jäkla massa tvätt att ta itu med, jävligt tröttsamt eftersom det helt plötsligt inte går att köra maskin och tumlare samtidigt för då går säkringarna, sådär lagom kul! Tar ju evigheter att bli klar med maskinerna om man bara kan köra en åt gången, frustrerande!
 
Hepp back to reality, får väl se om jag hinner med fler inlägg idag, förmiddag, eftermiddag, kväll?
 
 
Bjuder på gammal bild eftersom min dator är alldeles tom!
Therese

Du är så duktig så! :D Kul med lite uppdatering, woohoo :D

Datum: 2012-12-13 Tid: 18:16:38
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?