HUSET del 1.

Okej, nu kommer bilder på huset. Kolla inte alldeles för mycket på tapeterna för många saker är på G och nya tapeter och färg ska upp lite överallt, så onödiga kommentarer om fula tapeter undanbedes! :)
Har kvar en del bilder från huset som det såg ut på visningsbilderna på nätet men hade lyckats förflytta dom i samband med tömning av min dator, så jag slänger väl upp de bilderna jag tagit (hade tänkt att lägga upp före/efter men det får väl bli imorgon)
 
 
KÖKET! (Under "renovering")

Märket i taket är från ett så kallat "barkök". Det har alltså funnits både en bänk och överskåp där. Sedan syns det kanske inte så mkt på bilderna, men det finns inga handtag på luckorna eftersom jag fick för mig att börja spackla och måla dom (har dock inte fått på färgen än).
 
En annan del av köket. Tapeterna ska ner! Vet däremot inte om jag ska tapetsera eller måla, men det återstår väl att se.
 
Några delar av vårat "lilla" vardagsrum.
 
Del av hallen.
Sexiga tapeter huh? :)
Bild tagen ifrån vardagsrummet. Absolut första dörröppningen till vänster går in till köket. Dörren som kommer efter garderoben är gästrummet. Efter den kommer vårt sovrum. Dörren rakt fram är badrummet och dörren längst bort till höger är Beppes rum (den dörren ser man dock knappt) Och där grinden är går man ner till källarn, (no shit!?)
 
Kommer fler bilder imorgon. Nu har jag lagt upp en del iallafall. Blogg.se är ju så satans segt att ladda upp bilder på så jag lär ju få sitta halva natten om jag ska få in alla bilder :O
 
Therese

JAG VILL HA DITT KÖK! Har du sett hur litet mitt kök är?! :O :(
Vardagsrummet hade jag inte heller tackat nej till :D

NICE! Jag bortsåg från tapeterna ;D

Svar: Haha, jo, vårt kök är ju väldigt stort iallafall, och det är nog någonting av det viktigaste för mig, stort rent kök, det var betydligt mycket mindre innan när den där barskiten satt där haha :) Hoppas bara på att det blir klart snart :)
Tja... Alltså när man bott här ett tag så retar man sig inte sådär jättemycket på tapeterna faktiskt :P Det blir liksom en vana :P Även om man vill byta. Men när vi kollade på visningarna så sa jag med en gång "HALLEN SKA FIXAS!!!!" "SOVRUMMET SKA FIXAS" "DET DÄR MÅSTE FIXAS", så mycket måsten som man egentligen skiter fullständigt i nu när man väl bor här :P
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-21 Tid: 11:26:49
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?