HUSET del 2, före/efter.

Sådär! Nu har jag fixat in bilderna jag hade på huset innan vi flyttade in så nu blir det ett inlägg med både före och efterbilder istället! :)
 
Köket Före
 
 
Köket Efter (under renovering som sagt)
 
 
Vardagsrum före
 
 
Vardagsrum efter
 
 
 
Hallen (Fanns inga bra förebilder)
Ytterdörr rakt fram.
Dörr längst bort till vänster - Kontor
Dörr bredvid grind - Toalett
Ingång höger - vardagsrum.
(Bild tagen ifrån ingång till kök)
 
Kontor före/efter
 
Dörren till vänster inne på kontoret är ett?
Vet inte vad man ska kalla det. Förrådsliknande men jag använder det till alla mina målarfärger och verktyg/penslar.
 
Toalett före/efter
 
 
Andra delen av hallen
Som jag skrev igår. Absolut första ingången till vänster - Kök
Dörren efter garderob till vänster - gästrum
Före/efter
 
 
Dörr efter gästrum - Vårt sovrum
Före/Efter
 
 
Dörr rakt fram - Badrum
 
Dörr längst bort till höger - Jespers rum.
Före/efter
 
 
Det är mycket som ska fixas.
Både tapetseras och målas, men man får ta lite i taget! Det är betydligt mycket svårare att syssla med målerier med mera när man har en liten.
 
SKÖNT dock att de flesta golven är nya i hela huset. Det är bara vardagsrumsgolvet (som dock är riktigt fint förutom någon fläck) och köksgolvet som inte är bytt i huset.
 
Här är iallafall alla bilder på övervåningen. Källarn fixar jag bilder på senare när det börjar bli klart där nere. För tillfället är det lite småskit som ska kastas ut och våran bar ska vi ordna lite skönhetsfel på, bland annat byta ut grejerna som håller upp överdelen och lite till, men jag lovar att det kommer bilder så fort det blir klart! :)
 
 
Therese

Ni har ju fått det väldigt bra som det är nu, och jag tror att det kommer bli skitsnyggt sen när det är klart :) Sånt tar tid, men det fixar ni nog :D

Svar: Ja, det tar mer tid än vad man tror! Men det är det som är fördel med hus iallafall, man kan ta lite här och där lite då och då. Skit i hur mycket tid det tar (nästan iallafall), för man gör ändå sakerna både till och för sig själv :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2012-12-21 Tid: 22:51:50
URL: http://tessiiestankar.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?