Listelisto!

1. Vem sov du med senast? - HenkePenke! 
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Datorn, precis_just_nu :O
3. Vem pussade du senast? - Henke
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Henke dåra!
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - No name!
6. Har du haft oskyddat sex? - Näe! :S
7. Vem kysste du senast? - Henke.
8. Hur ofta strular du? - Aldrig i hela mitt liv.
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - Fem, tio, tjugo, femtio, hundrafemtio.
10. Vem var den första personen du strulade med? - Ååh käre barn, det minns jag inte!

 

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - HK.
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Good question, men räknar det som vart seriöst på riktigt - Henke.
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Alex.
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - HenkePenk.
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - Exakt 5år (fem jävla år huh!?) 2 månader & 6 dagar.
15. Sötaste paret? - Huh?
16. Hur ser din drömpartner ut? - Som mig själv? Heeeenke!
17. Hur ska din drömpartner vara? - Som Henke.
18. Hur många gånger har du varit kär? - På riktigt kär, sådär så man typ dör av att bara tänka på personen, en gång! (Vad dumt det lät dock haha!)
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - Men pung! En gång! På riktigt, riktigt alltså!
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Åhåå, tråkiga jag minns då fan inte det :S

 

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Ja!
22. Röker du? - Yes.
23. Snusar du? - Sometimes. Framförallt om det är kallt ute.
24. Har du rökt på / knarkat? - Ja och nej! 
25. Hur ofta festar du? - Bra fråga. 
26. Vad gillar du att dricka? - Bärs & vitt vin vissa gånger.
27. Har du skurit dig? - Många gånger, både medvetet och olyckor.
28. Har du bra självförtroende? - Ja och nej. Enda som jobbar sig mot mig är vikten. Borde gå upp 1kg eller 8.
29. Hur mår du egentligen? - Askalas.
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Jodå, alla har säkert varit unga och dumma någon gång i sitt liv.

 

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - Ja.
32. Isåfall, vilka ? - Många. Alldeles för många.
33. Har någon nära dig dött? - Ja, för många. 
34. Hur vill du dö? - Snabbt.
35. Vill du dö? - Nu? Nope. Har alldeles för mycket att leva för just nu.
36. Har du någon gång varit på dop? - Yepp.
37. Isåfall, vilka? - Många.
38. Gillar du livet? - Nu mer än någonsin.
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Mina bröder - Simon & Liam.
40. Vill du ha barn, och hur många? - Har barn, saknar graviditeten men vill inte ha en liten till än.


DU

41. Vart bor du? - Utanför Falköping.
42. Vart går du i skola? - Ingenstans.
43. Är du smal eller tjock? - För smal. Ohälsosamt smal faktiskt.
44. Är du snygg? - Snygg som strykjärn.
45. Är du nöjd med ditt utseende? - Upp och ner. Vissa dagar bättre än andra, men så är det väl för typ alla skulle jag tro?
46. Vad gillar du mest med dig själv? - Att jag är jävligt hård men rättvis många gånger.
47. Och vad vill du ändra på? - Samhällets vrängda syn på saker och ting.
48. Vad heter du? - Jessica.
49. Gillar du ditt namn? Varför skulle jag inte?
50. Vad gör du på fritiden? - Allt mellan himmel och jord!

FAVORIT

51. Mat: Tacos.
52. Dricka: Julmust just nu & kaffe all day.
53. Färg: Svart, vit, ljusrosa & grå.
54. Musik: Det som körs mest i högtalarna nu är carburetors, Danko Jones & Winnerbäck.
55. Låt: Faller.
56. Veckodag: Fredag tror jag.
57. Sport: Inte intresserad.
58. Godis: Knattar :O
59: Artist/band: Samma som ovan + några till.
60: skådespelare/skådespelerska: Dexter Morgan (Michael C Hall) & Debra Morgan (Jennifer Carpenter) i Dexterserien. Kan bero på att jag spenderat timmar på serien det senaste eftersom senaste säsongen kom ut i september och sista avsnittet gick igår. :O

 

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - Nej.
62. Trivs du? - Jag gjorde.
63. Favoritämnen? - Naturkunskapen var nog roligast eftersom vi hade världens bästa lärare och lektionerna var allmänt chilledill.
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Religionen, jiiisses vilken jobbig, störd och jävligt provocerande lärare vi hade i det.
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Lärarna på IP var helt klart bästa + NV läraren. Sämsta var religionsläraren och en till som jag tyckte om till sist iallafall hähä.
66. Vart har du praoat? - Många ställen. IRO, Jobro, UBAB, svensk trädesign, AP&T, vinportalen, Fristad vägkrog, Lindex. Ganska varierat faktiskt.
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Yes, men hemma.
68. Vad vill du jobba som? - Inom industrin eller målarbranchen.
69. Varför? - För att jag älskar att se vad man skapar.
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? -

 

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Annette.
72. Vad heter din pappa? - Kaj.
73. Vad heter dina syskon? - Johanna, Mathias & Andreas.
74. Är dina föräldrar skilda? - Ja och nej. Inte skilda i skiljsmässa utan dödsfall.
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - Ulla & Knut (Mormor/far) Maj-Britt & Bruno (Farmor/far)
76. trivs du hemma? - Japp! Trivs här hemma och trivdes hemma tidigare.
77. Om inte, varför? -
78. Hur är din familj? - Underbar! <3
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Nej, oftast inte.
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Jag är 22år så behöver inget tillstånd.

 

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - Båda, fast vintern är fan så mycket mysigare än sommarn.
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini.
83. Rosa eller blått? - Rosa.
84. Öl eller cider? - Öl.
85. Vin eller sprit? - Vin.
86. Bada eller sola? - Båda.
87. Chatroulette eller omegle?- What? Vad tusan är omegle och hur uttalas det?
88. Fjortis eller emo? -  Vuxen
89. John Mayer eller Johnny Cash? - Johnny Cash.
90. Pop eller rock? - Röck änna!


RANDOM

91. Skostorlek? - 35-36. :S
92. Längd? -165cm kort.
93. Gillar du bananer? - Får det säljas numera? Bananländerfolk kanske känner sig kränkta!?
94. Leker du gärna häst? - Nej men rider gärna.
95. Vad heter dina bästa kompisar? -  Frido & Zizzi är väl dom som står mig närmast.
96. Hatar du någon? Spelar ingen roll hur starkt ordet hata än är, för ja, jag hatar någon så innerligt att jag hoppas att det slutar riktigt illa!
97. Vad köpte du senast? Ett parti Julmust.
98. Vad åt du senast? I förrgår - Julbord. Många olika saker m.a.o (jösses! Jag ska nog gå och äta nu)
99. Är det många i din skola som gillar dig? Går inte i någon skola.
100. Sista frågan; Är du rasist? Jag antar att jag är en extremrasist eftersom jag vill bevara de svenska traditionerna och tycker att det är förbannat löjligt, patetiskt, provocerande och förargelseväckande att hela sverige ska anpassa sig efter invandrare och inte tvärtom. Hade ett annat land anpassat sig så jävligt för oss svenskar? Aldrig i hela helvete! Skulle vi få bygga upp svenska kyrkan i moskéländer? Forget it!


Nu rusar jag och kastar i mig käk för det har jag totalt glömt bort både igår och idag. :S





Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?