Dagarna närmar sig!

Av listan jag tidigare laddade upp så har jag än sålänge:

[x] - Spjälsäng
[x] - Madrass till spjälsäng
[x] - Madrasskydd - x2, bra att ha.
[x] - Handdukar - Ska inhandla mer.
[x] - Påslakan + Örngott - Ska inhandla mer.
[x] - Täcke - x2, alltid bra med extra.
[x] - Kudde
[x] - Dra-på-lakan - Ska inhandla mer.
[x] - Babyfiltar

[x] - Badbalja
[x] - Skötbädd
[x] - Haklappar - Både dregglisar & någon hård.
[/] - Blöjor - Har en del för bebisar från 3-4 månader? Men bara två prover för nyfödd.
[x] - tvättlappar - Fick ju från babyproffsen men ska inhandla mer.

Allt i klädesväg kommer att fyllas på mer, men jag har allt så det både räcker och blir över ett år framåt iallafall eftersom jag fått ärva en HEL DEL!
[x] - Overall (om det behövs?) - Har fleeceoveraller ifall det blir kyligare kvällar utomhus.
[x] - Pyjamaser
[x] - Bodys
[x] - Byxor
[x] - Tröjor
[x] - Strumpor
[x] - Mössor
[x] - Vantar (om det behövs)

[ ] - Nappflaskor
[ ] - Barnvakter (om det behövs)
[ ] - Nappar

[ ] - Vårdkit
[ ] - Febertemp
[ ] - Snorpump

[ ] - Åkpåse (om det behövs)
[x] - Bärsele
[x] - Babysitter
[x] - Babygym - x2, Ett i plast och ett i tyg.
[x] - Bilbarnstol - x2, alltid bra att ha en extra.
[x] - Vagn
[x] - Kudde till vagn
[x] - Täcke till vagn
[x] - Sängkläder till vagn
[x] - Regnskydd till vagn
[ ] - Insektsskydd till vagn
[x] - Skötväska
[x] - Amningskudde
[x] - Bitsaker
Anonym

Jag vill oxå ha en liten :(

Blir så sugen på att ha en liten många av minna vänner väntar barn/ har barn. :/

Men grattis gumman i förskott! :)

Datum: 2012-02-14 Tid: 15:13:26
URL: http://mhandaa.blogg.se/
R

Hej Jessica!

Oj det var längesedan, visste inte att du var gravid. Grattis :)Vart bor du nu? Kul att vi typ ska ha samtidigt;)



Mina "fjortisplitor" som Daniem kallar dem är nästan borta nu. Håller tummarna för att de inte ska komma tillbaka! Skit drygt att se ut så i plytet!



Datum: 2012-02-14 Tid: 20:14:45
URL: http://rebeckasoderblom.blogg.se/
Therese

Han gjorde det igen, i en väska full av kläder. Men jag kom på att han nog vill ha sin egen hink (han gar en megahink med sand) så fort jag fyllde den hoppade han i och gjorde sitt. :)

Datum: 2012-02-15 Tid: 10:58:30
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Vad duktig du är, bra att vara förberedd. Tänk annars om man ska fixa allt sista veckan och bebisen bestämmer sig för att komma en vecka för tidigt och man inte har bilbarnsstol :O

Datum: 2012-02-15 Tid: 11:00:12
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Ja det kan ju vara skönt att ha det som behövs de närmsta veckorna i alla fall, bebisen vill nog inte komma ut till butiker och massa baciller det första den gör :P Haha, den. För övrigt kanske inte du kommer känna dig så himla pigg första veckorna heller :)

Datum: 2012-02-15 Tid: 11:32:10
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Mickan (Gravid v. 34)

Mycket ni har handlat. Skönt! Jag får sätta igång och handla nu när jag blir mammaledig - imorn! :D Blir nog en tur på stan på fredag.



Jamen precis. Folk verkar välja FB istället för att använda mobilen eller träffas IRL. Lite trist...



Jag känner mig också höggravid, tog en ny bild på magen idag (har inte lagt upp den än) och det ser ut som jag ska spricka när som. Haha. :D Och visst blir det tungt för kroppen med alla extrakilona, man är ju liksom inte van att väga så mycket. :)

Datum: 2012-02-15 Tid: 19:49:08
URL: http://angel-like.com




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?