Förbannade förkylning!

Har i princip varit förkyld eller halft dålig sedan efter jul. Har knappt sovit ett skit inatt då jag mest legat och vänt och vridit på mig och hostat och haft mig. Hostan är alltid det jag fasar mest då jag blir sjuk, för börjar den så hostar jag halft ihjäl mig på nätterna. Senast jag kollade på klockan och fick gå upp för att fylla på mitt sjätte glas vatten under natten så var klockan 4.00. Henke har dessutom varit dålig hela veckan och fick stanna hemma från jobbet i tisdags.

Har mått illa till och från i två veckor nu också och jag har inte en aning om vad det beror på men jag tror att det beror på kaffet. Förut kunde jag bli illamående när jag hinkade kaffe på tom mage men nu blir jag illamående efter bara en kopp typ? Det gör inte så mycket dock, kan lika gärna skita i kaffet eftersom det återigen smakar rävpiss som det gjorde i början av graviditeten, så jag ska testa sluta med det först och främst och se om det hjälper. Har legat i lite mer än en timme nu och bara stirrat in i väggen och inte vågat röra mig på grund av illamåendet. >.<

För övrigt så har jag fått klagomål om min kassa uppdatering och jag har la inga undanflykter faktiskt, inga fler än det som jag skrev i mitt förra inlägg att jag inte kan skriva om vad som helst som jag mer än gärna skulle vilja skriva om, jag får helt enkelt skärpa till mig.


Hörs senare.



Therese

Nu börjar det likna något :D Usch vilken jobbig kombination :( Hoppas både illamående och förkylning går över ikväll...

Datum: 2012-01-21 Tid: 18:22:10
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?