Helt okej!

Idag har jag faktiskt mått oerhört bra hela dagen! Har gett fan i kaffet idag så det måste ju nästan bero på det? Har små funderingar på om jag ska över till Lotta och Alf en sväng eftersom Henke sticker iväg till gymmet sedan och då brukar det oftast bli så att man tar sig en kopp och gör jag det så får jag ju antagligen svart på vitt, nog om det!

Eftersom jag hetsdricker oboy hela dagarna nu så har jag fått springa fram och tillbaka till affären två gånger. Första gången fick jag handla nytt oboypulver eftersom mitt tog slut i förmiddags och nu har jag precis kommit därifrån igen för nu var det istället mjölken som hade gått åt. Bra då att det är nyttigt och bra att få i sig mycket mjölk under graviditet. :)
Fick även hem ny babyolja ♥, Isglass ♥, Apelsiner ♥ och jordgubbssaft som jag varit toksugen på ett bra tag nu haha! Livet är bra ibland alltså!


Hörs senare!







Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?