OBOY!

Jag har äntligen kommit på vad det är jag dagligen går och törstar efter. Självklart iskall oboy. Fy tusan i helvete vad gott det är! Kaffet kan ju slänga sig i väggen så länge det smakar anus och gör mig illamående.

Någonting annat som jag är toksugen på hela tiden är negerbollar och kladdmuffins. Känns inte sådär jättenyttigt och hälsosamt, men jag kan bara inte låta bli det!
Bakade en omgång kladdmuffins igår men dom gick åt lika fort som dom kom ut ur ugnen typ. Dels för att Henke är tokig i dom, och sedan för att Jan-Erik är minst lika tokig i dom.
Tog med mig en påse över till Lotta & Alf igår att fika med,.. Jag och Lotta fick en varsin, resten tog Henke och Jan-Erik haha! Näe, jag får helt enkelt baka en ny omgång alldeles snart.





(Bilderna lånade ifrån google)

Snacka om att det vattnas i munnen!
Therese

Haha! Kladdmuffins är typ det jag bakar oftast och för tillfället sitter jag med en chokladbollsmet och sked xD

Datum: 2012-01-21 Tid: 18:22:57
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?