Vad fan tror man?

Ibland kan man börja fundera över hur i helvete människor tänker! Jag fattar inte ens varför folk ska engagera sig och bry sig när det enbart handlar om att kritisera eller att snacka skit och trycka ner.

Jag kan dock säga att jag självklart förstår varför dessa no lifers som är födda förlorare gör allt för att få känna sig bättre i ett fåtal minuter, men vad fan hjälper det!? Sista idioten är inte född än, nej tack, det vet ju de flesta mycket väl, men ibland börjar jag fan undra om det finns någon människa på denna jord som är mer korkad än vad du är? Att du har gjort ditt livs största jävla snedsteg och fått hem ett jävla nedköp är ingenting jag kan göra något åt. Att din så kallade "själsfrände" är totalt jävla handlingsförlamad är inte mitt problem, inte vårat problem och ingen annans än ditt egna förbannade problem! På ett sätt är det så jävla skrattretande så jag finner knappt ord för det, men ändå kan jag inte ge fan i att bli förbannad när jag ständigt gång på gång hör vilka idiotiska jävla skitgrejer du går och sprider om de människor som har det så mycket bättre än vad du har! Ska du få ordning på ditt misslyckade liv så finns bara ett alternativ, ETT ENDA JÄVLA ALTERNATIV, men med ditt brain så lär du ju sumpa dina chanser en, två, fem, tio gånger.

Snälla, snälla, snälla, öppna upp ögonen och kom tillbaka till verkligheten!
Therese

Ja, eller hur!! Awesome. Sen hade jag inte lika bra koll. Hade visst kollat så min väska var med upp ett par gånger, väckarklockan på mobilen ringde tre gånger, vid kl 06!!! jag minns inget av det :P frågade efter min väska när jag skulle hem och han hade stenkoll på den och berättade varför:p jag måste ha varit väldigt trött (A)



Ah fy fan, håret var ju fullt med Dust-it med, testat det? Min normalt extremt lena, platta hår som inte kan bli trassligt kändes som SVINTo! SVINTO!



Meen! Hur lyckas du???

Datum: 2012-01-31 Tid: 23:27:08
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Ja, OUPS!! Nääe det gör inte jag heller, men inte fan kan jag göra något själv så det blir bara BRA när jag får hjälp.. Som i lördags :P Men man får ju änna ta konsekvenserna av det sen, har inte borstat ur håret riktigt än :p



ah du är lite lätt crazy ;) Du får se till att gå till det normala sen så du inte smittar "bollen"

Datum: 2012-01-31 Tid: 23:45:11
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?