Jag Lever!

Trots att det imellanåt är tveksamt!
Dålig sömn på nätterna, sura uppstötningar till och från, halsbrännan beställd från helvetet och trötthet till en förbannelse.
Jag somnar oftast runt två på nätterna, vaknar sedan i princip varenda gång jag vänder mig i sängen för att sedan vakna klarvaken och vrålhungrig klockan 7.00 på morgonen, så det blir inte så mycket sömn. Antar att det är därför jag är så snuskigt trött. Om inte annat beror det på järnbrist, eftersom jag fortfarande inte äter järntabletter. Var hos barnmorskan i fredags och då sa hon att jag kunde avvakta lite till men om tröttheten blir värre så skulle jag in för nya prover tidigare än nästa BM-besök.

Besöket i fredags gick bra iallafall, resultaten av mått och hjärtljud var:
SF-mått: 30cm
Hjärtljud: 146



Helgen förövrigt bestod av födelsedagsfirande då min älskade fyllde år i fredags. Hade lite besök både i fredags och lördags. Christian kom hit på fredag kväll dessutom och hade med sig en uuunderbar parfym till mig. Han har varit ute på praktik på båt och frågade om det fanns någonting jag ville ha, och parfymtokig som jag är så fick han några förslag.
Ville haft Britneys midnight fantasy eller Escada ocean lounge, men han hittade inget utav det, så då kom jag på en annan som jag gillar extremt, Naomi Campbell - Cat deluxe At Night, och den hittade han tack och lov, den luktar så satans gott! Någon som känner till den?



De andra parfymerna valde jag istället att beställa så jag tror jag får hem dom imorgon. Jag hoppas på det iallafall!

Passar på att svara på kommentarer imorgon för nu tänkte jag slänga igång en film eller två. Eller om jag ska vara helt ärlig så blir det i vanlig ordning tre kronor serien som jag brukar somna till lätt.
Ska även försöka pilla ihop en ny design till mig själv så snart som möjligt. Känns lite trist med julig design och fallande snö nu när det blivit så underbart nice väder ute. Har ju dessutom fått lite mer inspiration nu och är lite mer motiverad till att greja design nu, så jag får väl helt enkelt ta tillfället i akt eftersom folket som känner mig vet att jag och tålamod inte går ihop över huvud taget. Lyckades iallafall, efter många om och men, få tummen ur, OCH hålla tålamodet på rimlig nivå för att fixa ny design åt Therese som jag lovat ny design till i några månader nu höhö.
KIKA GÄRNA IN HENNES BLOGG OCH LÄMNA EN KOMMENTAR!
HISS ELLER DISS PÅ DESIGNEN?

Jag själv tyckte faktiskt att den blev både vårig och jävligt söt! :)

Näe, nu lämnar jag bloggen för ikväll.

Ska försöka skärpa mig med uppdateringen, och fråga mig inte huuuur många gånger jag skrivit det förut? Haha.

Hörs imorgon?.. Det återstår väl om inte annat att se.
Nattinatti! ♥




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?