Måste ha!

Hur satans gulligt var inte det här då?



OM jag ska köpa det!
Eftersom jag inte vet könet än så har jag iallafall bestämt mig för de två understa, sedan får vi väl se vad det blir för någonting och hoppas på att dessa set fortfarande finns kvar när bebis kommit.

(Sedan vill jag inte ha idiotiska kommentarer om att jag är dum i huvudet som väljer kläder efter kön!)



Har för övrigt en ny design på G som jag ska lägga upp alldeles strax, E.K var trött på min juldesign och tyckte inte alls att den passade in längre nu när våren är på G (kan iofs hålla med henne, men jag själv lägger hellre tiden på jobb nu när jag har möjligheterna än att sitta och pilla med design).

Håll utkik!
E.K - Mamma till Alicia och Simon

Känns designen bra, nu när du har fått den på plats?

Vart hittade du dom söta kläderna? :)

Datum: 2012-03-18 Tid: 14:51:43
URL: http://eekk.blogg.se/
R

Sjukt söta! Vart har du hittat dom?

Datum: 2012-03-19 Tid: 17:49:38
URL: http://rebeckasoderblom.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?