R.i.P

Ibland är det svårt att kunna förstå sig på det där med döden. Jag har nog aldrig riktigt velat förstå den heller tror jag. Kanske kan bero på alla de dödsfall som tidigare funnits i mitt liv, vad vet jag.
Idag lämnade en viktig, snäll, omtänksam och underbar människa oss, må du vila i frid, du var älskad av så många. ♥

Henke och de andra var och tog ett sista farväl tidigare idag men jag kände inte för att åka med. Det handlar inte om att jag är känslolös och iskall utan snarare för att jag vill minnas denna glada, pigga och krya människa som hon en gång var och inte ha sista mötet med henne via en dödsbädd.

Återigen, vila i frid finaste du. ♥
Jilina.se

Åh vad trist att läsa :(

Datum: 2012-03-03 Tid: 03:03:02
URL: http://www.jilina.se
Therese

Ja, och katterna bara ÄLSKAR den verkligen!!! :D



Ja det vore helt AWESOME att ha något sånt skoj!!



Först fattade jag inte vilken som skulle vara den ena bottenplattan då det var fyra lika stora :P Hålen var ju självklart olika så jag fattade till slut, den tog väl kanske en halvtimme att få ihop. Det var lätt när man väl kommit på hur man skulle veta vad som skulle vara var :)

Datum: 2012-03-06 Tid: 22:28:03
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
Therese

Sånt är aldrig skoj :(



Haha ja men det är ju sant :D Man kan bli jätteroad där inne :P Vad skönt för er!! :) Jag hör aldrig när grannarna gör sånt, men grannen under mig lär ju höra när katterna välter klösmöbler på nätterna hahaha

Datum: 2012-03-07 Tid: 10:24:38
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?