Sämst!

Jag tänker inte längre be om ursäkt för min sämsta uppdatering, det blir inte bättre utav att jag ursäktar mig ändå.
Igår var en, faktiskt, mysig dag. Tog bussen tidigt på morgonen och åkte in till borås och upp till E.K och barnen.
Favoriten (AliCia) har haft problem med sin lilla näsa en längre tid då hon väldigt lätt får näsblod, så vi skulle med henne till sjukhuset. AliCia var hur duktig som helst under hela doktorsbesöket och lille Simon gav inte ifrån sig ett pip trots att han satt i mitt knä och såg mamma (E.K) sitta någon helt annanstans hehe.
På tal om ingenting, jösses vad Simon har vuxit!! Fortsätter han i den takten så lär han ju vuxit ikapp mina 1,65 på ett år, haha!

AliCia var så söt inne hos doktorn. Han hittade inte saxen för att kunna klippa av bomullstussen AliCia skulle få ha i näsan för att bedövas, så han skulle gå och hämta en sax och då säger AliCia alldeles ängsligt "näääjje,.. Doktorn får inte klippa min näsa!!! :(" När vi sedan var och handlade så satte hon ett klistermärke från en banan på näsan och började berätta om sitt doktorbesök för en okänd gammal farbror. "Jag har varit hos doktorn idag och lagat näsan".

Hjärtat smälter många gånger för de små.
Nu ska jag sätta igång med städning i hemmet, sedan sätter jag mig nog ner och jobbar en stund eller två. Sålänge min rygg och svanskota godkänner det d.v.s.

Fina favoriten firar sin första Lucia 2011.


Charmprinsen Simon, pappa upp i dagen! :)


Therese

Aaw! De är väl för söta! :)

Datum: 2012-03-22 Tid: 10:05:27
URL: http://tessiiestankar.blogg.se/
jennifer - med ett mirakel bakandes i ugnen

Sv: ja visst är det så!

Det ska ju vara en kul grej och inte en klump i magen lixom. Blir nog alldeles säkert bättre hos nästa BM mottagning :)

Datum: 2012-03-22 Tid: 11:29:20
URL: http://jennifermedj.blogg.se/




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?