Vecka 34.

33+0. Gick, som vanligt, in i ny vecka i onsdags, och här kommer bilderna från den dagen.



• Jag är trött på grund av sömnbristen
• Har extremt ont av foglossningar, ena dagen värre än den andra
• Mitt temprament är inte ens värt att prata om
• Jag har under alla dessa gravidveckor bara blivit mer och mer pedant! Somna med ett odiskat glas i diskhon? Aldrig i livet!
• Jag har alltid varit målmedveten, men nu ska allt ske på stört! Meningen "gör det snart" existerar inte!

Finns nog mycket mer att tillägga! Och även om det kan verka som att jag gnäller och klagar mycket, så nja... Det är väl inte det jag vill få det att framstå som, allt är värt det eftersom man vet vad som väntar, men vissa dagar är värre än andra helt enkelt. Och de boysen som tror att en graviditet är en dans på rosor (även om det mestadels är mysigt) kan ju ordagrant kyssa mig rakt där bak!
Felicia

Oj vad stor du är =) Längtar efter att få se den lilla bebisen sen på kort =)

Sköt om dig vännen. Kram

Datum: 2012-03-27 Tid: 21:47:06
URL: http://trueefil.bloggplatsen.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?