Måndag.

Det visste ni inte va? Hähä!
 
Jag är så jäkla kass på att uppdatera va, men jag låg och funderade, funderade och funderade lite till igår. Har hela helgen försökt att slänga in ett inlägg men varje gång hejdat mig efter att jag ser att det blir på tok för mycket text bara för att jag skriver "år 1953 hände detta och så hände detta år 1995, sedan gick det såhär år 2007" typ. Det blir alldeles för mycket att skriva när jag ska berätta om vad som hänt under tiden jag inte skrivit något, så jag raderar alltid all text och stänger ner sidan igen.
 
Igår kom jag fram till att jag ska skita i "senaste tiden har..." och bara skriva i nuläget istället, då kanske jag blir mer motiverad, who knows!?
 
Tänkte dessutom försöka pilla ihop en ny design, för en ny design gör det alltid automatiskt roligare att skriva, knepigt det där. Jag älskar ju iofs att skriva, men det finns så jäkla mycket som inte får stå i min blogg, så mycket jag vill men ändå inte kan skriva om. Missförstå mig rätt, jag är väl medveten om att detta är min blogg och jag har all rätt att skriva precis vad fan jag vill, men en annan del av mig känner ändå att det inte är värt att låta andra människor gotta sig i, och snacka skit runt omkring för det jag skriver. Däremot så ska jag försöka få upp ett inlägg senare, ett väldigt viktigt inlägg faktiskt.
 
Nu ska jag fortsätta jaga bebis som kommit in i en väldigt trotsig och jävlig period. Precis som alla andra barn så är allt som är ajjabajja och nej det absolut roligaste att vara på, men så fort man säger nej eller ajja, eller helt enkelt bara tar bort honom ifrån det han nu är på så blänger han på mig, sedan skriker han för kung och fosterland, märker att det inte hjälper att skrika, hittar något annat ajjabajja, jag säger nej, han blänger på mig, skriker för kung och fosterland, och så håller det på hela dagarna, från ca 9.00-19.30 typ.
 
Ni kanske tycker att "ta bort det som är nej och ajja då"?
Men jag ser hellre att han får lära sig vad som är okej och inte, för hur ska han lära sig det om jag ska ta bort allting? Ju mindre han ser någonting, desto mer intressant blir det, right!?
 
Well, får väl se om jag hinner med fler inlägg senare,
So Long.
 
Therese

Det är väl konstigt att det förbjudna alltid ska vara så roligt :)

Fin bild!

Svar: Eller hur! Vareeeenda gång också! Och vilket temperament alltså! :O Jisses! Förstår inte vart han fått det ifrån :O haha.
Tack så mkt! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-02-04 Tid: 12:56:56
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
E.K - Mamma till Alicia och Simon

fin bild jessica :)

Svar: Tack hörru! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-02-04 Tid: 13:21:52
URL: http://eekk.blogg.se
jennifer, mamma till emilia

Hahaha.. min tjej har också temprament som hette duga! Man får lixom härda ut.. ;)

JÄTTE fin bild på dig :)

Svar: Hehe ja, man kan nog inte göra så mycket annat haha. Förstår inte varför alla säger att han ärvt det från mig! :O
Tack så jättemkt hörru! :)
stroonger.blogg.se

Datum: 2013-02-12 Tid: 20:47:34
URL: http://jennifermedj.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?