...

Är du man nog, nu när du gett dig på en kvinna?
Är du man nog, när hela ditt liv baseras på lögner?
Är du man nog, att nu ta konsekvenserna?

Ibland är det synd att jag har Jesper. Inte synd för den sakens skull för han är hela mitt liv, men även han som får mig att tänka mer förnuftigt och hejda mig för att inte göra allt för fel. Hade det inte varit för Jespers skull så vet jag helt ärligt inte om jag suttit här idag och kladdat i min blogg.

År 2013 firades in med vänner och vi hade oerhört trevligt, och jag önskar att det kunde varit så för andra nära och kära också. Tyvärr blev det inte så.

Jag förstår inte hur vissa människor klarar av att leva med sig själva. Hur människor kan bete sig hur som helst, aldrig svälja stoltheten och ta ansvar för sina handlingar. Det är dessa idioter som man seriöst borde tvångskastrera för att sedan mata med dennes egna lem, helst tills dess att personen i fråga kvävs.
Hur i helaste jävla helvete har man ens mage att förneka och skylla ifrån sig på en grov misshandel?

Det finns idioter till allt, och tyvärr är den sista idioten inte född än!

En sak är iallafall säker, att får du inte konsekvenserna på det lagliga viset så ska vi nog se till att ordna detta på annat vis.

Du är inte ens värd att pissa på!
Therese

Vad har hänt!!??

Datum: 2013-01-08 Tid: 11:59:48
URL: http://tessiiestankar.blogg.se
E.K - Mamma till Alicia och Simon

uppdatera :p :) Vill ju ha något att läsa :D

Datum: 2013-01-11 Tid: 06:24:58
URL: http://eekk.blogg.se




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?