Liten sammanfattning av 2012.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, en hel del.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag var såpass tråkig så jag hade faktiskt inga nyårslöften, hähä!
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp.
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tillräckligt nära iallafall.
 
5. Vilka länder besökte du?
Inga faktiskt!
 
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Njae... Inte vad jag kan komma på.
 
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
11 Maj och några fler datum.
 
8. Vad var din största framgång 2012?
Vuxit och mognat ganska rejält!
 
9. Största misstaget?
Har nog inte gjort något speciellt misstag tror jag?
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, alldeles för mycket! Speciellt nu i slutet då jag lyckades dra på mig öroninflammation (hade ju hörselgångsinflammation redan), halsfluss, vanlig förkylning och magsjuka på bara några månader. Vart tog immunförsvaret vägen liksom?
 
11. Bästa köpet?
Hmm, har köpt en hel del, men det bästa kan nog ändå vara vagnen till Jesper tror jag, kunde inte vara nöjdare! Och huset också, ofc.
 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, haha!
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket!
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Fun. - We are young & Europe - Final countdown.
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rensat landen i trädgården mer innan vintern? Haha.
 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte en aning.
 
18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen i Ulricehamn först, sedan här hemma med anhöriga från Henkes sida,
 
19. Blev du kär i år?
Japp, händer ganska många gånger om året att jag blir kär på nytt typ. Jag är väl kär hela tiden så sett, men vissa dagar är jag enooormt, galet kär.
 
20. Favoritprogram på TV?
Deeeeexter!
 
21. Bästa boken du läste i år?
Det minns jag faktiskt inte. Var ganska längesedan jag läste nu, när jag var alldeles tjock och gravid.
 
22. Största musikaliska upptäckten?
Bra fråga, kan faktiskt inte komma på någon nu.
 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ja, absolut. Jag fick vara med dom bästa, och det var det enda jag önskade mig.
 
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nope.
 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Bjöd hem massa folk.
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå, allt kan göras bättre på ett eller annat vis, eller?
 
28. Nyfunna vänner?
Japp.
 
29. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner.
 
30. Vad kommer du att göra år 2013 som du inte gjort i år?
Inte en aning än faktiskt. Har hur mkt som helst som jag vill göra, men jag måste ju även ha tiden för det! :)




Kommentera inlägget här:
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?